مجموع مطالب و تصاویر زیبا از مادر

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

happy Mothers day poems, best poetry, famous poems-quotes-sms-top

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد /  مثل عکس بی قابم

 

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

 

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

 

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

 

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

 

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

 

از بهار در قلبم  / هیچ رد پایی نیست

 

Absent Father & His Daughter’s Love-Life | Love-Life ... و HOROSCOPES ASTROLOGY PSYCHICS KAJAMA.COM و Vitamin K Prevents Vitamin D from Promoting Heart Disease

 

مادر است چشم و چـــــراغ زندگی     مادر است سرچشــــــمه آزادگی

 

مادر است تصویر عشق و عاشقان     مادر است نقـــــــــش بلند جاودان

 

مادر است مقصــود هست و بود ما      مادر است بالاترین موجــــــــودِ ما

 

 مادر است آمـــــــــــــوزگار معرفت      مادر است یک عالمـــی از موهبت

 

مادر است در مهــــــربانی بی مثل     مادر است مهــر و وفایش یک بغل

 

 

 

Mother Poems Story Kahani Maa, Mom Images Wallpapers Pictures

 

دلم تنگه برای گریه کردن!کجاست مادر ؟کجاست گهواره من همون گهواره ای که خاطرم نیست

همون امنیت حقیقی وراست

 

همون جایی که شاهزاده قصه

 

همیشه دختر فقیرو می خواست

 

همون شهری که قد خود من بود

 

از این دنیا ولی خیلی بزرگتر

 

نه ترس سایه بودنه وحشت باد

 

نه من گم می شدم نه یک کبوتر

 

دلم تنگه برای گریه کردن

 

کجاست مادرکجاست گهواره من

 

نگو بزرگ شدم نگو تلخه

 

نگو گریه دیگه به من نمی یاد

 

بیا منو نوازشم کن

 

دلم اغوش بی دغدغه می خواد

 

تواین بستر پاییزی مسموم

 

که هر چی نفس سبزه بریده

 

نمی دونه کسی چه سخته موندن

 

مثل برگ روی شاخه تکیده

 

دلم تنگه برای گریه کردن

 

ببین شکوفه یدلبستگی هام

 

چقدر اسون توذهن بادمی میره

 

کجاست اون دست نورانی ومعجزه؟

 

بگو بیادودستمو بگیره!

 

کجاست مریم ناجی مریم پاک؟

 

چرابه یاداینشکسته تن نیست؟

 

تو رگبار هراسوبی پناهی

 

چرادامنسبزش چترمن نیست؟

 

دلم تنگه برای گریه کردن!

 

کجاست مادر؟کجاست گهواره من ؟

 

Hindi Poems for Mother - Beautiful Maa Pyar ki Murat Poem in Hindi Images, Wallpapers, Photos, Pictures

 

مادرم ما بی تو تنها زیر سقف بی کسی

با که گوییم درد خود را چون نمی فهمد کسی

 

مادرم ما بی نشانیم دور از تو در هر مکان

 

گریه باشد کار ما با اشک و خون در هر زمان

 

 

 

 

 

happy mothers day poems from daughter to mother

مادر اي روياي سبز غنچه ها

مادر اي پرواز نرم قاصدک
               مادر اي معناي عشق شاهپرک

 

گونه هايت کاش مهتابي نبود
               تا دلم در بند بي تابي نبود

 

اي تمام ناله هايت بي صدا
              مادر اي زيباترين شعر خدا  

 

Happy Mothers Day Pics

 

 

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت

                                      بيچاره از اين عشق سوختن آموخت

فرق منو پروانه در اينست

                               پروانه پرش سوخت ولي من جگرم سوخت مادر

 

This Mothers Love Poem To Her Baby Is The Most Beautiful Thing You Will Read Today.   Loving Mother1

 

 

 

 

مادر بهشت من  همه آغوش گرم تست  

    گوئي   سرم    هنوز   به  بالين  نرم تست

                      مادرحيات با تو بهشت است و خرّم  است    

      ور  بي  تو بود  هر دو جهانش جهنّم است

                   ما را عواطف اينهمه از شير  مادر  است     

     اين رقّتي كه دردل وشوري كه درسراست

              اغلب  كسان كه پرده حــــرمت دريده اند     

    در    كودكي   محبّت    مــــادر     نديده اند

                     امروز   هستيم   به اميد  دعـــــاي تست    

     فردا   كليد   باغ   بهشتم    رضاي     تست

 

 

 

 

 

 

مادر کاش فقط بودی تاحسرت کودکانی که در اغوش گرم مادر هستن رو نخورم!

تااینهمه بداخلاق نباشم اخه هیچ مهرومحبتی از کسی ندیدم!!

کاش بودی ومهربانیت را میدیم!!!

اخه چراباورنداری که به وجودنازنینت نیاز دارم!!!!

مادر خیلی توزندگیم شکست خوردم اولین شکستم به دنیااومدنم بود!

دومینش ازدست دادن تو!!

سومیش اینکه تورفتی وتنهام گذاشتی!!!

چهارمیش اینکه نتونستم باهات بیام ومنو تواین دنیای سخت تنهاگذاشتی!!!!

 

 

سرم رانه ظلم میتواندخم کند

نه مرگ

نه ت

 

رس

سرم فقط برای بوسیدن دستهای توخم میشودمادرم

kiss on the cheek

 

مامان خیلی سوال ازت دارم ولی دلم پره که فقط 4 یادمه!!!!!

مامان مگه دوستم نداشتی؟

 

مامان چراتنهام گذاشتی؟

 

مامان چرا از پیشمون رفتی به اون زودی؟خیلی زود رفتی!

 

مامان چرانمیای به خوابم؟

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

مادرم

 

 

 

منبع مطالب"mother-76.blogfa.com

 

گرداوری تصاویر"بروز نویسان

 
 

 




:: موضوعات مرتبط: جملات عاشقانه , مادرانه , ,
:: برچسب‌ها: مجموع زیبا ترین مطالب در مورد مادر" مجموع زیبا ترین تصاویر از عشق ورزی مادر به فرزند ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : سه شنبه 31 / 3 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window